Irudtravels d.o.o.

petak, 28.09.2012.

Srbija, brate!

Svanulo je predivno jutro u Beogradu. Počelo je opušteno uz kavu i cedevitu na balkonu, i lastavice koje su nosile doručak svojim ptićima u gnijezda. Pričali smo dugo na balkonu s jebenim pogledom, a sunce je već dobrano zagrijalo Beogradski asfalt. Bit će vruć lipanjski dan, moj posljeddnji na ovom velikom putu. Dobro da smo još uvijek dovoljno visoko i u hladu. No, skovali smo plan za obilazak obližnjih znamenitosti i kasniji odlazak na kupanje na Adi Ciganliji :)

Ovo su bili "new-entry-i" mojim dosadašnjim posjetama Beogradu koji mi se jako svidio, još prvi put kad sam bio u njemu 2007. ali nikada se nisam zadržao dovoljno dugo da bih vidio i prošao sve što me zanima. e, pa tako smo krenuli šetajući:

Photobucket

Photobucket

Photobucket
;)

Photobucket

Photobucket

Photobucket
džaba si krečio?

Photobucket
Photobucket
me & my muse

A onda smo se vratili, malo došli sebi od vrućine i sparine, pa nastavili javnim prijevozom prema iščekivanom osvježenju :D
Photobucket

Photobucket

A pridružila nam se i naša Zvjezdana - kupanjeeee!!!

Photobucket

Photobucket
plahte iz studentskog doma ;)

Photobucket

Photobucket
Photobucket
mmm

Photobucket
čak i u Srbiji golfaju

Photobucket

Photobucket
Kambodža :P

Photobucket
žuta linija accros d river

Photobucket

Photobucket
idemo

Photobucket
na kafu u zelena mačora

Photobucket

Photobucket

Bilo nam je predivno na kupanju, ispričali smo se i guštali, a onda smo se sa Zvjezdanom pozdravili i pohitali natrag u dom jer se bližilo vrijeme večere :P - a mi glaaaadni :)))

s Beogradskih ulica na putu natrag:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Slavija

Photobucket

Photobucket

i konačno --- studentska večeraaa --- mljaaaac :P

Photobucket

Umorni smo se vratili u sobu, al' ja sam bio pun dojmova. Čak sam imao i original suvenir - žutu golf lopticu koju sam našao kraj golf terena. Suočen s činjenicom da sutra ujutro moram natrag kući (tu večer bio je 23.06. a moj motor registriran do 24.06.) bio sam podijeljenih osjećaja. A stvarno bih se rado zadržao još koji dan i istraživao grad. No... što je tu je - ostajem dužan Beogradu novu posjetu ;) i svim mojim prijateljima iz bliže mu okolice.
Laku noć

28.09.2012. u 10:55 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2012  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr