Irudtravels d.o.o.

utorak, 04.09.2012.

Rumunjsko ljeto

Jedan ljetni dan u lipnju u Rumunjskoj donio mi je više spoznaja o Rumunjskoj nego u ostatku mog života. I preplavio me dobrim osjećajem izazvanim konstantnim ugodnim iznenađenjima. Jutro je bilo predivno, ugodno, sunčano i toplo. spavao sam ko beba i plan a taj dan bio je obilazak farmersko-turističkog kompleksa u blizini Sighisoare, Domeniul Dracula Danes. To je farma, restoran i pansion s predivno uređenim sobama koje je moguće unajmiti.
Tamo smo otišli Andreea i ja motorom te uživali u konjima, igri s jednim psićem i odličnim krafnama s umakom od višnje.
No, kao i uvijek - pustit ću slike da govore:

Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
chiiill

Zatim smo se zaputili u vožnju obližnjim bregima ;) Kod table gdje se izlazi iz Sighisoare opet kraj ceste "gospođica". Nekih 100 metara kasnije Andreea me upitala znam li tko je ona - ja onak: pa kak ne bih znao! - onda sam joj rekao da sam jako puno takvih vidio po Španjolskoj. Onda mi je rekla da su većina prostitutki u Španjolskoj upravo Rumunjke koje su otišle to raditi na plodnije tlo. Onda mi je to sve palo na svoje mjesto jer usporedio sam lica viđena uz cestu u Španjolskoj i ona viđena u Rumunjskoj/Mađarskoj i došao sam do zaključka (izuzev za crnkinje u Španjolskoj) da se radi o izuzetno sličnim licima - što je sada bilo veoma logično.
Mi smo se provozali i uživali u ostatku popodneva kad smo obišli stari utvrđeni grad na brdu, zanimljivo groblje i ostalo. Otišli smo i u stan koji je Andreea trebala pogledati za sebe i cimericu jer su se planirale preseliti u bolji stan - e to je bilo zabavno iskustvo. Čovjek je mislio da smo mi par i da sam ja šutljivi dečko :D
Evo nekoliko slika sa vožnje a šetnja gradom ostala je zabilježena nekim drugim slikajućim sredstvom:

Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Izmoren i ponovno naranjen zaspao sam malkice tužan zbog toga što sam znao - iduće jutro vrijeme je za polazak :(

04.09.2012. u 11:25 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2012  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr