Irudtravels d.o.o.

subota, 11.08.2012.

Kratko u Slovačkoj i prvi dan u Rumunjskoj

Noć  u kojoj sam ušao u Slovačku visoko u planinama i lagano spuštanje uz nebrojene sjenke jelena i srna koji su se kretali po obroncima uz cestu nikada neću zaboraviti. Noć je bila izuzetno mirna, čak i prohladna, ali još uvijek ljetna. Gotovo da uopće nije bilo prometa u tom brdovitom kraju i bilo je prosto idilično biti tamo. Pogotovo uz sve te noćne životinje koje su se onuda kretale. U jednom trenutku sam se i zaustavio, ostavio pozicijska svjetla u tom mrklom mraku uključena i krenuo pješke po brdu. Daleko na brdu grupirale su se i trčkarale skupine srndaća, udaljavajući se od mene. Meni se raspadala duša od sreće. Bili su toliko graciozni, a obrisi tijela ocrtavali su im se kao tamne sjene, na tek nešto svjetlijem nebeskom obzoru iza njih. Tako sam promatrao još neko vrijeme pa naposlijetku krenuo dalje da i ja nađem mjesto za počinak, jer već je bilo blizu ponoći.
Kad sam se spustio u nizinu pronašao sam mjesto, a više mi nije bilo ni bitno što je šator vidljiv sa ceste; osjećao sam se sigurno u tom kutku Slovačke pod planinama.
Photobucket
Photobucket
Jutro
Kad sam se spremio i pozdravio s velikim pužem bajkerom (razmišljao sam o tome kako je njemu uspon na motor zapravo napor kao i meni uspon na Sljeme, a možda i višu planinu) krenuh dalje. Prolazio sam krajem koji je podsjećao dijelom na moje rodno Zagorje, ali većina sela bila su ciganska. Bila su skromna, siromašna, ali simpatična. Put me vodio na jug, prema Mađarskoj, iz koje sam planirao zavrnuti prema Rumunjskoj jer nisam mogao skratiti preko Ukrajine zbog već spominjanih birokratskih ograničenja s vizama...
U Mađarskoj sam se smijao imenima gradova, pogotovo Szekely-u koji me asocirao na gulaš, pa sam ogladnio i u obližnjem gradiću za neku siću kupio gablec u dućanu. Također sam poslao neke razglednice iz pošte i komunicirao s nekim klincima na ulici na nekoj smiješnoj kombinaciji ruku , nogu i univerzalnih riječi :)
Krenuvši dalje primijetio sam da svakim kilometrom bliže Rumunjskoj broj kurvi na cesti znatno se povećava. Kraj je bio ravničarski i isušen duljim vrućim (lipanjskim) razdobljem te sam se ubrzo našao na Rumunjskoj granici. Granična kontrola nakon duuugo vremena. Rumunjska jest u EU, ali još nije u zoni Schengena.
Photobucket
Photobucket
Prije ulaska u RU
Kad sam se našao u Rumunjskoj osjećaj je bio baš neobičan. Koliko sam čuo o toj zemlji i vidio popularnih powerpoint prezentacija da nisam ni sam znao što da očekujem. Pa sam očekivao svašta. Za početak dobio sam poprilično poistovjećivanje s onim što sam čuo: oronulost i loše ceste. Ali bila je to samo maska za manje hrabre – što sam duže vremena proveo u Rumunjskoj, to mi je bila ljepša i srcu draža i to sam manje htio otići iz nje. Krenuvši prema srcu zemlje, malom srednjevjekovnom gradiću Sighioari, vidio sam prekrasne predjele koji su se samo izmjenjivali, ogromna prostranstva puna zelenila i oranice i šume, a negdje na pola puta prošao sam kroz divan grad:
Photobucket
Cluj – Napoca
Zatim još puuuno kilometara, brdo za brdom, ravan za ravni i nekih pola sata do odredišta, kad sam iza nekog sela stao predahnut, pokazao se još jednom dobar duh među bikerskim narodom. Onako sam bezveze stajao blizu motora i pio vodu, kad je doletio čovjek na R-u (a u Rumunjskoj baš i nisam sreo puno motorista) i iz punog gasa i u zavoju digao desnu ruku sa gasa i rukom “upitao“ je li sve ok. Digao sam mu palac visoko u zrak i sa smiješkom ga popratio kako dodaje gas i nestaje opet iz tog zavoja. Zadovoljan sam krenuo dalje. Stigao sam u Sighioaru već po mraku i bio sam premoren. Obzirom na dosta čudan raspored ulica i brojeva malo sam se pomučio, ali naposlijetku i pronašao Andreein stan. Za ono što sam vidio po mraku gradić se činio baš simpatičan, ali ja sam nakon odlične juhe (sa sela koju je za Andreeu spremila njena mama) zaspao kao klada. Sutra je dan za istraživanje.

11.08.2012. u 00:48 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr