Irudtravels d.o.o.

četvrtak, 02.08.2012.

Polska, godinu dana prije Eura

Znači, ujutro sam se probudio u Litvi i pola sata kasnije ušao u Poljsku. O poljskoj ne mogu reći previše osim da je (jebeno pre)velika i da sam zapravo kroz nju jurio i jašio 2 dana svaki po 400-500km ne bih li to odvalio u što manje vremena jer bio je 19. lipanj taj dan kad sam ušao u P., a valjalo je do 24. doći u RH, s tim da sam planirao i 2 dana provesti u Rumunjskoj. Dakle, svelo se na vožnju, jelo, spavanje...


Krenulo je veselo, s malim svatovima koje sam negdje putem ulovio


Photobucket


Photobucket


onda je došlo vrijeme gladi pa sam grijao ostatke tjestenine od prethodnog dana ovdje


Photobucket


a uto je došla kiša i bio sam više nego stretan što sam pod mostom...Noo, nevrijeme je bilo toooliko jako da sam pokisao i pod mostom, skrijvajući se nekako u zavjetrini. Još bi to nekako i prošlo da nisam spašavao posudu, beštek i robu od sumanutog vjetra.


....nakon kiše


Photobucket


Photobucket


Photobucket


 


Tu sam večer potegao sve do Wlodawe. Nakon shoppinga u Lidlu, našao sam šumarak odvojen šumskim putem od ceste ii tu podigao šator. Nakon smiještanja u šator imao sam i malo kiše, a mjesto sam odabrao jer tu je moj prijatelj Marko radio u to vrijeme pa smo se dogovorili za drugi dan da se nađemo... Negdje!


kamp usred ničega


Photobucket


Wlodawa


Našli smo se na jednoj smiješno malenoj benzinskoj i to na neku čudnu foru i ispričali se jedno sat i pol, jer prošlo je i više nego dugo od kad smo se zadnji put vidjeli. I sad ovih dana zajedno idemo na tečaj za padobranca :D


Ja sam do kraja dana odvalio do Slovačke gdje sam ubrzo nakon granice i spuštanja s planina na kojima je granica položena podigao šator, ali zanimljiva je činjenica da me Marko u razgovoru priupitao je li me ikada policija zaustavila na putu. Rekoh ponosno da u 26.000 km nije niti jednom :D


I možete si misliti što se dogodilo kasnije tog dana. Skinuo me presretač sa 73 km/h u naseljenom mjestu. na kraju su mi oprostili i sve je ispalo super smiješna anegdota, ali zanimljivo kak se to poklopilo :D


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


izlazak iz Poljske i ulazak u Slovačku


 

02.08.2012. u 20:14 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (13)
Ožujak 2011 (2)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (16)
Rujan 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

The put
chapter I. Europe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr